tirsdag 19. oktober 2010

Sønderborg by day

Nå har jeg vært i Sønderborg i litt over en måned. Og med en hilsen hjemmefra at jeg er treg på bloggefronten, så skal jeg prøve å ta meg sammen å blogge litt oftere! Er vel igrunn ikke kjent for å være den raskeste av meg, så for de fleste så kommer ikke dette som et sjokk.

Sønderborg er en herlig idyllisk by hvor atmosfæren er behagelig og menneskene er hyggelige. Havna byr på en nydelig utsikt og ro i sjela, så legger ut noen bilder så dere får et lite inntrykk av hvordan det ser ut :)

Mange fine bygninger nede ved havna :)

Utsikten når du går ned en av gatene

Sønderborgs slott

Idyll


På en relativ varm høstdag kan jeg kjøpt is fra en kiosk...

.... på en båt

   
Sønderborg slott

Beate fikk kjærestebesøk :)
(f.v; Røret, Peter, Beate)

Ut mot havet

Var så heldig å fikk besøk av min kjære jeg også <3

Alt må dokumenteres, fra en god vinkel, så det å være grøftefotograf hører til :)
Hopp! :D Eller?....


Så et stort tre, så da var det bare å klatre opp :)
Beate beordret meg til å stå litt mer til venstre,
slik at jeg dekker for en fæl oransje gummibåt som er bak
og ødelegger hele idyllen ved bilde, hehe :)

Så noen andre bilder, som ikke er tatt på havna ;)


Danskene har skjønt det :)

Ute å spiser frokost, sånn ca 2 på dagen

Kokkelerer litt


Mmmm :)

Ut på tur, i handlevogn

En strikkebutikk! Snakk om å lyse som sola ;)

Vi er flinke til å lage god mat og kose oss :)

"Tone, jeg har vondt i hode og vil hjem". "Jaja, men bare et bilde til da"

Beate drikker ikke kaffe, så da ble det en kjempegod kakaokopp i stedetfor :)

Iskaffe!

Hjerter til 20 kroner! Kjøp og lær

Er ikke bare bare å være student

Lesing er et sovemiddel ;)




Tett vask resulterer i mild depresjon, som igjen bidrar til tiltaksløshet.
Glad for at Anders er litt handy og improviserer med vindusviskere for å stake opp den tette leira!


<3

Kys og knus
 Tone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar